Ik sta op het punt om een CHR met premium pack te bestellen. Is de JBL-upgrade het waard?
Hoe heb je Touch 2 ingesteld om naar Spotify te luisteren, geef wat details. Is het via bluetooth? Kun je vanaf het stuur naar het volgende nummer gaan? Volume regelen?Ik heb JBL en luister voornamelijk naar muziek via Spotify Premium.
Moet het ermee eens zijn, als je een C-HR hebt en hij daadwerkelijk van jou is (niet geleased of een auto van de zaak), doe dan zelf de aanpassingen.JulianoG said:In december, toen ik de C-HR testte, klonk het JBL-systeem ronduit pathetisch in directe vergelijking met de Mark Levinson in mijn Lexus GS uit 2008.
Het zogenaamde JBL-systeem is slechts een versterker + sub + 2 extra tweeters aan de voorkant. Ik gok dat ook de rest van de speakers is veranderd, maar dat is alles. Geen extra media-opties.
Voor dat bedrag kun je een aftermarket versterker met sub + geluidsisolatie toevoegen. Dat laatste zou een veel beter verschil maken in vergelijking met de enorm overgeprijsde JBL-optie.