Może to być interesujące dla niektórych właścicieli PHEV.
Charakterystyka ładowania mojego C-HR PHEV przy użyciu "Granny Charger" monitorowana za pomocą mojego Shelly EM Power Monitor, przedstawiona graficznie w Home Assistant.
Samochód wskazywał 40% naładowania i 3,2 mil EV pozostało przed rozpoczęciem ładowania.
Czas ładowania wynosił 4 godziny, 57 minut.
Całkowita zużyta energia wyniosła 10,89 kWh.
Całkowity koszt, 3,16 £ przy mojej taryfie 29,06 p/kWh.
Redukcję prądu/mocy "prawie na końcu ładowania" można zobaczyć na wykresach.
Spadki prądu/mocy w dół są, jak przypuszczam, związane z temperaturą akumulatora, są realne, częstotliwość odświeżania wykresu wynosi 1 minutę.
Przewidywane mile EV wynoszące 46,8 pokazane na końcu ładowania, oczywiście bez użycia ogrzewania lub klimatyzacji, co obniży kilka mil.
Przy obecnych cenach w mojej okolicy 3,16 £ kupi 2,5 litra benzyny, co oczywiście przełoży się na inny osiągalny przebieg dla różnych pojazdów/kierowców, ale prawdopodobnie nie 46,8 mil
Prawdopodobnie bardzo uproszczony pogląd na porównanie HEV/PHEV, z pewnością nienaukowy, moje dwa poprzednie Toyoty to HEV, C-HR i Yaris Cross, mam PHEV dopiero od połowy lutego, do tej pory bez żalu.
Charakterystyka ładowania mojego C-HR PHEV przy użyciu "Granny Charger" monitorowana za pomocą mojego Shelly EM Power Monitor, przedstawiona graficznie w Home Assistant.
Samochód wskazywał 40% naładowania i 3,2 mil EV pozostało przed rozpoczęciem ładowania.
Czas ładowania wynosił 4 godziny, 57 minut.
Całkowita zużyta energia wyniosła 10,89 kWh.
Całkowity koszt, 3,16 £ przy mojej taryfie 29,06 p/kWh.
Redukcję prądu/mocy "prawie na końcu ładowania" można zobaczyć na wykresach.
Spadki prądu/mocy w dół są, jak przypuszczam, związane z temperaturą akumulatora, są realne, częstotliwość odświeżania wykresu wynosi 1 minutę.
Przewidywane mile EV wynoszące 46,8 pokazane na końcu ładowania, oczywiście bez użycia ogrzewania lub klimatyzacji, co obniży kilka mil.
Przy obecnych cenach w mojej okolicy 3,16 £ kupi 2,5 litra benzyny, co oczywiście przełoży się na inny osiągalny przebieg dla różnych pojazdów/kierowców, ale prawdopodobnie nie 46,8 mil
Prawdopodobnie bardzo uproszczony pogląd na porównanie HEV/PHEV, z pewnością nienaukowy, moje dwa poprzednie Toyoty to HEV, C-HR i Yaris Cross, mam PHEV dopiero od połowy lutego, do tej pory bez żalu.